Jste podnikatel, nechcete platit pronájem a zajímáte se, jak vybrat virtuální kancelář? V dnešní době freelancerů a lidí na volné noze je populární neplatit si pronájem zbytečně velkých prostor. Jděte s dobou a vyzkoušejte variantu sdílení. Proč se nepodělit i o pracovní prostor, kde nemusíte každý den sedět, a přesto vám neunikne žádná pošta ani telefonát? Přinášíme vám celou řadu výhod, které vám tato služba poskytne!
Jak vybrat virtuální kancelář – o co se vůbec jedná?
Slyšíte tento pojem poprvé? Pojďme si jej stručně vysvětlit. Ve své podstatě se jedná o službu – pronajmete si kancelář s administrativním personálem a adresou, kterou můžete použít jako sídlo společnosti. Zároveň však bude fungovat i bez vaší přítomnosti. Součástí balíčků bývá příjem pošty, telefonátů a příchozích klientů. Pokud si připlatíte, budete mít k dispozici i konferenční místnost, tiskárnu, skener, apod.
Přečtěte si, jakému úspěchu se těší v hlavním městě moravské metropole! A teď se pojďme podívat, jaké jsou největší výhody!
Úspora peněz
První a největší výhodou jsou ušetřené peníze za reálnou kancelář. Nemusíte totiž platit vysoký pronájem velkých prostor, které nakonec ani nevyužijete. Ušetříte také za vybavení, které vám bude k dispozici, ale nemusíte jej nakupovat ze svého. Nepotřebujete ani personál na denní provoz. Ve virtuální verzi budete mít vše, avšak za podstatně nižší měsíční sazbu.
Ve velkých městech očekávejte balíčky v cenovém rozmezí 300 – 1000,- Kč měsíčně. V menších může být cena podstatně nižší. Také záleží, jakou verzi si zvolíte. Některé firmy vám nabízí k dispozici i nadstandardní služby jako je další místnosti či využití tiskárny.
Podívejte se také na 10 osvědčených tipů na úsporu provozních nákladu, kde se dozvíte, jak snížit finance vynaložené na sídlo vaší firmy.
Sídlo společnosti při zachování soukromí
Pronájem virtuální kanceláře vám mimo jiné umožní zapsat si na dané adrese sídlo společnosti. Budete tak pro své klienty působit mnohem důvěryhodněji. Udržíte si soukromí, pokud pracujete doma. A zároveň bude někdo k zastižení, jste-li často na cestách.
Měli byste však zvolit takové sídlo, kde je někdo ideálně po celý den přítomen. Je to nezbytností pro návštěvu klientů či státních orgánů. Proto vybírejte i podle ceny pronájmu – levná varianta na nelukrativní adrese pravděpodobně nebude nejlepší volbou. Navštivte nabízené prostory a přesvědčte se, že se nejedná o zastrčený nekomerční prostor. Ten zrovna nebude na vaše návštěvy působit tím nejlepším dojmem.
Trvejte na správném označení. Společnost by vám měla poskytnout prostor hned u vstupu do objektu. Měli byste náležitě označit sídlo své firmy, aby bylo jasné, že jdou případné návštěvy správnou cestou.
Administrativní pracovník vždy k ruce!
V místě pronájmu bude k dispozici zpravidla asistentka či sekretářka, která má na starost poštu a denní provoz. Někteří vám poskytnou okamžitou informaci, že na vás na recepci nějaká ta korespondence čeká. Dokonce je nabízena i služba přeposílání pošty k vám domů. Ušetříte si tak cestu i čas a vše budete mít ihned po ruce. Výhodou také je, že vám zaznamená příchozí hovory. Stejně tak vám může být nápomocná při příjmu klientů na schůzky či jednání.
Další služby
Velkým plusem je u některých společností i to, že vám poskytnou konferenční či zasedací místnost. Můžete tak zde pořádat schůzky s klienty či jednání s dalšími spolupracovníky. Máte skvělé a vybavené zázemí, které pro tyto situace můžete využívat.
Nabízí se vám také služba tisku, kopírování a skenování. Nemusíte dojíždět do veřejného copy centra, kde jsou ceny jistě vyšší, ale vše budete mít nadosah. Ve větším balíčku máte také určitý objem dokumentů ke kopírování a tisku zdarma. A to se vyplatí, že?
Zachováte si své soukromí, můžete cestovat, a přesto budete dostupní pro příchozí pošty, hovory a klienty. Ušetříte a zároveň budete mít všechny kancelářské potřeby po ruce. To vše jsou výhody virtuální kanceláře. Máte již svůj pronájem? A jak jste spokojeni? Napište nám své zkušenosti, a jak vám tato možnost vyhovuje!